Menu
EUR

Klantenservice

Bij Keukenwinkel in Vinkel streven we ernaar om je ervaring naadloos te maken, van winkelen tot ondersteuning; ons toegewijde klantenserviceteam staat klaar om al je vragen te beantwoorden en je te begeleiden bij elke stap
Contact

Telefoonnummer:
(+31) 073-532 0 393

Mailadres:
[email protected]

Openingstijden

- Maandag: 10:00 - 18:00u
- Dinsdag: gesloten
- Woensdag: 10:00 - 18:00u
- Donderdag: 10:00 - 20:00u
- Vrijdag: 10:00 - 18:00u
- Zaterdag: 09:00 - 16:00u
Keukenwinkelinvinkel.nl

Lindenlaan 12a
5381 GK Vinkel

KVK nummer: 17249509
BTW: NL8198.72.763.B01

Neem contact op

Contactgegevens

(+31) 073-532 0 393
KVK nummer: 17249509
btw-nummer: NL8198.72.763.B01
keukenwinkelinvinkel.nl Lindenlaan 12a
5381 GK Vinkel

Veelgestelde vragen

Bestellingen
Kunnen jullie helpen bij mijn bestelling?

Hulp bij het plaatsen van een bestelling:

Natuurlijk helpen wij u graag bij het plaatsen van uw bestelling. Mocht u problemen ondervinden tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u contact opnemen met de klantenservice. Het nummer waarop u de klantenservice kunt bereiken is : 073-5320393.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Op het moment van aflevering van het product gaat het risico van het product op u over behoudens de aansprakelijkheden die wettelijk niet door Voordeligwitgoed kunnen worden uitgesloten. Wij adviseren u om de verpakkingsmaten van de producten te raadplegen, u bent namelijk zelf verantwoordelijk voor voldoende doorgang in huis. Het risico voor transport binnenshuis, door onze bezorger, is voor u.

Levertijden en bezorging
Wat zijn de levertijden van producten?

Vrijwel alle artikelen die Voordeligwitgoed verkoopt zijn direct uit voorraad leverbaar. Op de website kun je op de productpagina’s zien of bepaalde artikelen wel of niet op voorraad zijn. Wij leveren op maandag t/m vrijdag en doen ons best de artikelen zo snel mogelijk op het gewenste adres te bezorgen.

Kan ik mijn producten ook zelf afhalen?

Afhalen goederen

U kunt natuurlijk zelf uw aankoop ophalen vanuit onze Keukenwinkel in Vinkel. Hier kunt u ook pinnen.

Keukenwinkel in Vinkel:

Lindenlaan 12a
5381 GK Vinkel
Telefoon: 073-5320393

Openingstijden:

Maandag 10:00 - 18:00u
Dinsdag gesloten
Woensdag 10:00 - 18:00u
Donderdag 10:00 - 20:00u
Vrijdag 10:00 - 18:00u
Zaterdag 09:00 - 16:00u

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgen kleine artikelen

Kleine artikelen versturen wij standaard per post. Je dient dan het bedrag van te voren te betalen. U ontvangt een e-mail wanneer een product is verzonden.

Bezorging grote producten

Grote producten bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst binnen. Er word telefonisch contact opgenomen voor een passende afspraak. Leveringen vinden plaats van maandag t/m vrijdag. De verzendkosten zijn vanaf €300 gratis, of €50 euro extra indien wij je bestelling binnen of t/m de 4e verdieping bezorgen. 

Voorwaarden bezorging:

  • Wij bezorgen niet op de Waddeneilanden.
  • Wij bezorgen bij u binnen mits:
    • De apparatuur in doos naar binnen kan.
    • Ruimte moet toegankelijk zijn met een steekwagen.
    • We geen trappen op of af hoeven.
  • U dient zelf zorg te dragen voor de bescherming van vloeren en wanden in de woning.
  • Bepaalde apparaten zoals wasmachines en vaatwassers kunnen bij levering vochtig van binnen zijn, omdat deze bij de fabrikant op waterdichtheid wordt getest.
Betalingen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Op onze website bieden we twee handige en veilige betaalmethodes aan: iDeal, creditcard en Bancontact. Als u in Nederland woont, kunt u gebruikmaken van iDeal, een snelle en vertrouwde online betaalmethode die u direct vanaf uw eigen bankrekening laat betalen. Voor onze Belgische klanten is Bancontact beschikbaar, waarmee u veilig en direct kunt betalen via uw eigen bank. We hechten veel waarde aan de veiligheid van uw gegevens en maken gebruik van geavanceerde beveiligingstechnologieën om uw transacties te beschermen. Mocht u vragen hebben over onze betaalmethodes, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag bij het voltooien van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook pinnen op locatie?

U kunt natuurlijk zelf uw aankoop ophalen vanuit onze Keukenwinkel in Vinkel. Hier kunt u ook pinnen.

Annuleren, ruilen en retourneren
Kan ik mijn bestelling annuleren / ruilen / retourneren?

Herroepingsrecht

Conform artikel 9.1 van de Richtlijn 2011/83/EU beschikt de consument over een termijn van 14 dagen om de overeenkomst te herroepen en conform artikel 14.1 van de Richtlijn 2011/83/EU beschikt hij vervolgens over een nieuwe termijn van 14 dagen (te rekenen vanaf de dag na de dag waarop de consument zijn beslissing om te herroepen heeft kenbaar gemaakt) om het goed terug te sturen. U hoeft hiervoor geen reden op te geven. Indien u de overeenkomst wenst te ontbinden, dient u dit schriftelijk (via e-mail of brief) aan Keukenwinkel in Vinkel te melden. U dient het product binnen 14 dagen na kennisgeving terug te sturen naar voordeligwitgoed.nl. U moet wel zelf de kosten van en het risico voor het retour zenden dragen. Wij vragen u zorgvuldig om te springen met de goederen (en de verpakking), indien dit niet is gebeurd, kan Keukenwinkel in Vinkel een schadevergoeding eisen van u als consument. Uiteraard dient deze schadevergoeding overeen te stemmen met de werkelijk geleden schade.


Via deze link kunt u een voorbeeld formulier-herroeping downloaden: https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf
U kunt het formulier zenden naar [email protected].


14 dagen afkoelingsperiode:
Bij Keukenwinkel in Vinkel kunt u uw product binnen 14 werkdagen ruilen of retourneren. U dient voordat u een product retour zendt / retour wil laten halen telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Houd er rekening mee dat het product compleet en ongebruikt  is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of retournering in aanmerking.


Uitzonderingen:
Keukenwinkel in Vinkel behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het al betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is geopend, gebruikt of beschadigd is door uw schuld (anders dan die van Keukenwinkel in Vinkel of de leverancier van het product).


Ruilen voor ander apparaat:
Naast het retourneren is het eveneens mogelijk om een product om te ruilen binnen 14 dagen. Echter behoudt Keukenwinkel in Vinkel het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het al betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is geopend, gebruikt of beschadigd is door uw schuld (anders dan die van Keukenwinkel in Vinkel of de leverancier van het product).


Kosten:
De kosten voor het opsturen of retourneren van een of meerdere producten zijn voor uw eigen rekening.


Terugbetaling: 
Terugbetaling van uw retour vindt plaats binnen 14 dagen na onvangst van uw retour.

Hoe ga ik om met schade / storingen?


Storing aan product:
Wanneer u een storing ondervindt met een van uw producten die u heeft aangeschaft bij Keukenwinkel in Vinkel kunt u contact opnemen met de klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken op telefoonnummer 073-5320393.


Schade aan product:
Wanneer de producten die u heeft aangeschaft bij Keukenwinkel in Vinkel schade hebben opgelopen kunt u contact opnemen met de klantenservice, deze is te bereiken op telefoonnummer 073-5320393.


Melden storing of schade:
Wanneer u een storing ondervindt met een van uw producten die u heeft aangeschaft bij Keukenwinkel in Vinkel kunt u contact opnemen met de klantenservice. Ook wanneer uw product schade heeft opgenomen kunt u contact opnemen met de klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken op telefoonnummer 073-5320393.

Zit er garantie op mijn producten?

Garantie termijn:

Op de door Keukenwinkel in Vinkel geleverde producten bestaat een garantie. Dit is de garantie zoals die door de fabrikant op zijn producten geleverd wordt tenzij anders vermeld wordt door voordeligwitgoed.nl. Op de website kunt u op de productpagina zien welk garantie termijn voor uw gekozen product geldt.

Uitgesloten van garantie:

De fabrikant sluit bij levering van de apparatuur de garantievoorwaarden, met daarin de bepalingen wanneer aanspraak op garantie vervalt. Leest u deze zorgvuldig na.

De bepalingen omvatten in ieder geval:
- Storingen als gevolg van ondeskundig installeren, repareren of modificeren door derden
- Oneigenlijk gebruik
- Bij sprake van opzet of grove schuld door gebruik(st)er
- Niet technische storingen, zoals bijvoorbeeld het verwijderen van zogeheten apparaatvreemde voorwerpen

Melden storing binnen garantie:

Binnen de garantie periode kunt u uw storing telefonisch aan ons doorgeven.
Telefoonnummer: 073-5320393.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €300,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »